Ιστορία
Η επιχείρηση ιδρύθηκε το 1987 από τον πατέρα των σημερινών εταίρων, Βασιλάκη Χριστόφορο, επιστρέφοντας από την Αυστραλία έπειτα από 8 χρόνια παραμονής του εκεί με τη σύζυγό του, Σοφία. Η φιλοσοφία του ιδρυτή συνοψιζόταν στη φράση «η σωστή παροχή υπηρεσιών αναβαθμίζει τον τουρισμό μας». Με αυτό το πνεύμα, αναπτύχθηκε σημαντικά η επιχείρηση στην αρχική της έδρα, το ορεινό χωριό Ζυγός, στη Βόρεια Κέρκυρα.
Τον Ιούλιο του 2013 ο ιδρυτής απεβίωσε και κληροδότησε στους τέσσερις γιους του εκείνο το οποίο πίστευε: η τύχη δεν αρκεί, χρειάζεται σκληρή δουλειά. Εκείνοι από τη μεριά τους, από πολύ μικρή ηλικία είχαν δεχτεί το βάπτισμα του πυρός στα σπλάχνα της επιχείρησης, και ήταν σε θέση να πετύχουν εξαιρετικά αποτελέσματα σε περίοδο τριών ετών.
Ο κύκλος εργασιών τριπλασιάστηκε, η έδρα της επιχείρησης μεταφέρθηκε σε στρατηγικής σημασίας σημείο κεντρικά του νησιού, η πελατεία της διευρύνθηκε γεωγραφικά και ποσοτικά σε όλη την Κέρκυρα, ενώ με την ολοκλήρωση του επιχειρησιακού της πλάνου το Φεβρουάριο του 2018, καθίσταται η μεγαλύτερη, ισχυρότερη, και ανταγωνιστικότερη επιχείρηση στον κλάδο της, στη Βόρεια Ελλάδα.
Φιλοσοφία
Η επιχείρηση ως φυσική οντότητα
Η έδρα της επιχείρησης βρίσκεται στη θέση Καψέλα, στην ευρύτερη περιοχή των Γουβιών, σε χώρο περίπου 8 στρεμμάτων, με ιδιόκτητες εγκαταστάσεις δεξαμενών υγραερίου, ιδιόκτητο αγωγό λυμάτων συνδεδεμένο με τον κεντρικό αγωγό λυμάτων του Δήμου, έχοντας πλήρη φάκελο με τα νομιμοποιητικά έγγραφα που αφορούν στην εγκατάσταση και λειτουργία του εργοστασίου, ελεγμένη από όλες τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δημοσίου.
Οι δραστηριότητες της εταιρείας εκτείνονται σε όλο το νησί, καθώς το στρατηγικής σημασίας σημείο, δίνει τη δυνατότητα εξυπηρέτησης σε μικρό χρόνο, και με ελεγχόμενο κόστος, οπουδήποτε και αν βρίσκεται ο πελάτης.
Ο μηχανολογικός εξοπλισμός και ο στόλος φορτηγών της εταιρείας, δέχονται συντήρηση καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, ώστε να εξασφαλίζεται η απρόσκοπτη λειτουργία του εργοστασίου και κατά συνέπεια η εξυπηρέτηση των πελατών της.
Το προσωπικό της εταιρείας αποτελεί τον βασικότερο πυλώνα, πάνω στον οποίο στηρίζεται εν μέρει η επιτυχία και η εξέλιξη των παρεχόμενων υπηρεσιών, και για το λόγο αυτό αν και τα κριτήρια επιλογής είναι πολλές φορές ελαστικά, εντούτοις δεν γίνεται καμία έκπτωση ή παραχώρηση όσο αφορά την εκπαίδευση και την απόδοση του καθενός. Έτσι, έχει πλέον θεσπιστεί Εσωτερική Αξιολόγηση με αντικειμενικά και υποκειμενικά κριτήρια η οποία περιλαμβάνει τόσο τον προσδιορισμό της ατομικής απόδοσης και στάσης του καθενός, όσο και την ευχαρίστησή του από το περιβάλλον εργασίας και της διοίκησης.
Οι πελάτες της εταιρείας έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν με ποιο τρόπο μια σωστή εξυπηρέτηση, πολυδιάστατη και ολοκληρωμένη, μπορεί να τους αποφέρει χαμόγελα ευχαρίστησης από τους δικούς τους πελάτες και βέβαια τεράστια οικονομικά οφέλη, καθώς με πολλούς τρόπους είναι δυνατόν να αξιοποιηθεί η εκπτωτική πολιτική της επιχείρησης, η οποία περιλαμβάνει κλιμακωτές ποσοστιαίες εκπτώσεις που μπορεί να φτάνουν και πάνω από 25% επί των τιμών, σε κάποιες περιπτώσεις ειδικών διακανονισμών.
Η ουσία μιας συνεργασίας με την TETRAS
Ο διακριτικός τίτλος, TETRAS LAUNDRY, σφραγίζει με τον πιο εύγλωττο τρόπο το γεγονός ότι τέσσερα έμπειρα στελέχη, τα οποία συνδέονται με δεσμούς αίματος με την επιχείρηση, διαθέτουν μια τόσο πολύπλοκη και πυκνή δεξαμενή τεχνογνωσίας, η οποία καθιστά την εταιρεία στην πραγματικότητα έναν αυτοεξελισσόμενο οργανισμό, σαν αυτή να λειτουργεί χωρίς τους ανθρώπους και πέρα από αυτούς, αλλά όμως για αυτούς.
Όποιος συνεργαστεί με την TETRAS LAUNDRY, φυσικό ή νομικό πρόσωπο, έχει κάθε λόγο να είναι χαρούμενος, γιατί έχει να κερδίσει πολλά περισσότερα από όσα νομίζει. Θα νιώσει την αξία του να αγαπάς ως το κόκκαλο αυτό που κάνεις, και να θες πάντα να γίνεσαι καλύτερος. Όχι καλύτερος από κάποιον άλλον, απλά, καλύτερος από αυτό που ήσουν εχθές.